maanantai 2. tammikuuta 2012

Pelaamista ja shoppailua

Uusi vuosi ja uudet kujeet.. Eikös se niin mene!=)
Meidän vuoden vaihteen juhlistaminen meni ihan rauhallisissa merkeissä kotona möllöttäessä! Asu kokonaisuuteni oli uuden vuoden melkoisen...hmm... miten sen nätisti ilmaisisi... omalaatuinen!=D En jaksanut pahemmin panostaa, joten olen muutaman päivän kulkenut kotona tämän näköisenä:
Päällä anopin ostamat fleece olo housut ja hell bunnyn toppi/tunika!=D "minä olen muoti tietoinen.."
Joo tosiaan meidän juhlistaminen meni aika rennoissa meiningeissä, oltiin ihan vain kotosalla, käytiin
välillä lenkillä, välillä pelattiin kaksin Diabloa tietokoneilla ja välillä raahauduttiin pihalle katsomaan raketteja!:) Sarakaan ei pelännyt raketteja yhtään. Katseli vaan ympärilleen korvat hörössä ja meinasi
kärvennellä kuono karvojaan ulko kynttilöitä nuuskiessa!=D
mä pelasin "pienellä"näytöllä eli telkkarin kautta ja Jari pelasi läppärillä!=D

Nörtti
Kerkesin mä viime viikolla käymään vähä shoppailemassa alennus myynneissäkin. Tiistaina erehdyin menemään pahimpaan aloitus ryysikseen, joten mukaani ei sillä reissulla jäänyt ihan hirveästi käteen, kun keskittymiskykyni meni täysin kyynerpää taktiikalla ryykeemiseen. Silloin löysin muutamia alusvaatteita, xbox 360 pelin (dungeon siege 3), lindexistä löysin mustan sametti pintaisen t-paita mallisen tunikan ja yhden rannekorun... Perjantaina menin paremmalla onnella ja mukaani tarttui kolme kirjaa, leffoja, toppi, shortsit ja sisustus tavaraa. 
Farkku shortsit ja toppi+rannekkeet: cybershop
Noita kirjoja olen jo pitkän aikaa haaveillut hyllyyni, veritaikaan ja langennut enkeliin kiinnostuin kansi kuvien ja juonen perusteella ja Lucianista olen kuullut monilta tutuiltani, että kannattaa lukea. Lucianin löysin pokkarina, joten se ei maksanut niin paljoa kun sen olisin ostanut kova kantisena.
kuva mekosta joka oli jouluna päälläni

mekko takaa, Seppälän alennus myynnistä ostettu
Ja lopuksi vielä muutama uuden vuoden tunnelma hömppä kuvaa. Mä lähden morjestaan mummua ja vaaria, kun mummulla on tänään syntymäpäivät!:)
Raketteja

minä ja rakkaani





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita. Anonyymit: Laitattehan nimimerkkiä kommenttinne perään?! kiitos!=)